تعاونکده
صفحه اصلی تعاونی ها

   

   

محصولات کشاورزی

شنداله

  اخبار و مصاحبه عبدالملکی: وزارت کار شبانه روزی پاسخگوی سوالات یارانه ای است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گروه‌های پاسخگویی وزارت کار به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی درخواست‌ها و سوالات خانوار‌ها درباره عدالت‌بخشی به پرداخت یارانه‌ها هستند.

 حجت الله عبدالملکی در خصوص بازدید روز گذشته محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور از سامانه تلفنی رسیدگی به درخواست‌ها و سوالات مردمی در اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها»، اظهار کرد: اجرای این طرح ملی سوالات و دغدغه‌هایی را برای مردم به وجود آورد که نیازمند شفاف‌سازی و همراهی همه‌جانبه است.

وی افزود: عدالت در توزیع یارانه‌ها و کاهش فاصله طبقاتی مورد تأکید رئیس جمهور است که تلاش می‌شود این مهم محقق شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آثار مثبت اجرای این طرح برای اقشار و دهک‌های پایین جامعه، ادامه‌داد: پس از اجرای این طرح «ضریب جینی» در کشور وضعیت مناسبی پیدا می‌کند و شاخص‌های اقتصادی بهبود می‌یابد.

عبدالملکی بیان کرد: هم زمان با پرداخت این یارانه برای مردم، تیم‌های پاسخگویی به سوالات مردم در سامانه تلفنی مستقر شدند.

گفتنی است؛ سامانه 6369 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای راهنمایی و پاسخگویی مردمی که از دریافت یارانه‌ها در طرح جدید دولت جا مانده اند و سایر سوالات یارانه‌ای، در سه شیفت و با 120 اپراتور که از جامعه معلولان کشور هستند.

افراد می‌توانند برای ثبت درخواست‌ها به سایت حمایت معیشتی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir و تلفن گویای 09200006369 مراجعه کنند.

منبع:خبرگزاری دانشجو

پایان خبر